Idag har vi varit vid Edo som är ett företag som sysslar med högteknologiska sensorer mm. Bussresa dit ca 1 h norrut mot San Francisco. Mycket lärorika och intressanta presentationer under hela dagen. Efteråt besökte vi den lokala baren för lite mat och öl.
NHL-semifinalen mellan Ottawa och Buffalo slutade 5-2 till Ottawa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar