2007-05-12
Lördag
Idag har vi varit på en anordnad "picnic" en bit bort från skolan. Det bjöds på lite lättare mat och dryck. Platsen var förberedd med byggd grill med överbyggt tak, möjlighet till toalett och volleyboll-plan. Vi hade utomhusspel med oss för lite sysselsättning förutom småprat. De svenskar som går universitetsutbildning på skolan kom också dit med sina familjer. Vädret var soligt men luften var kylig, kanske 15 grader. Efteråt tog vi oss till närmaste butikscenter som lockade med sportaffär. Tyvärr var den stängd när vi kom dit, så det blir nya tag nästa vecka.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar