Idag hade vi graduation på amerikanskt manér (hur annars...). Först var det inledningsbön av skolans präst följt av tal av skolans rektor. Högtidligt utdelande av examensbevis som följdes av en trevlig lunch med våra lärare. Imorgon åker vi till Washington D.C.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar