
Idag (söndag) har vi spelat golf nästan hela dagen. Vädret var soligt med blå himmel. Vi åkte dit vid nio-tiden för att först träna på range:n. Därefter tog vi våra elbilar och drog ut på banan för 18 hål. För att vara första gången jag spelar golf var det roligt, svårt men framförallt en trivsam upplevelse att var ute på banan och försöka ta sig fram på så få slag som möjligt. Översta bilden visar när jag slår ut på bana 5. Det gick mycket bättre de sista tre-fyra hålen vad gäller utslag.


Banan var i huvudsak platt de första nio hålen för att de avslutande nio hålen vara mer "smala" och lätt kuperade. Det här gör jag nog om...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar