2007-04-24

Nu är det nära!

På fredag lyfter vi mot västerlandet och inleder resan till San Fransisco. Packning av väskor pågår för fullt.

1 kommentar:

Eva och Kjell sa...

Spännande att få följa din resa .Vi blir riktigt avundsjuka.Väntar redan på nästa inlägg.